Glops amb Història: un maridatge de vi i arqueologia

22 de novembre de 2023 - 19:00 h a 21:00 h

El vi va més enllà de l'alimentació i defineix tot un món que enllaça gastronomia i cultura. Conèixer els trets dels vins ens ajuda a apreciar-los i assaborir-los. A més, molts dels trets de la Cultura del Vi arrelen en temps històrics molt llunyans i s'han incorporat als nostres costums actuals. Des de quan hi ha vins blancs i negres? Per què brindem? Quan es va començar a consumir vi a les nostres terres? Són preguntes que es responen mirant el passat. Aquest tast és el tercer d'una sèrie d'activitats de la Setmana de la Ciència on es donen la mà Gastronomia i Arqueologia, i que ens permet degustar la Història.

INFORMACIÓ

🗓️ Data: Dimecres 22 de novembre 2023
🕐 Horari: 19:00 a 21:00
📍 Lloc: Restaurant l’Escaleta
📝 Inscripcions: Formulari d'inscripcions

PONENTS

Ignasi Grau Catedràtic del Dept. de Prehistòria, Arqueologia, Història Antiga, Filologia Grega i Filologia llatina. Ens presentarà evidències arqueològiques i històriques de la Cultura del Vi.

Alberto Redrado Prestigiós sommelier del restaurant l’Escaleta, que compta amb dues estrelles Michelin. Ens transportarà al passat mitjançant un tast de vins escollits.

Formulari d'inscripcions

22 de novembre de 2023