FOTCIÈNCIA

2 de maig de 2022 a 30 de maig de 2022

El Campus d´Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) torna a organitzar una activitat de la programació anual de la Setmana de la Ciència. L'exposició FOTCIÈNCIA18 es podrà visitar a la darrera planta del Centre Comercial Alzamora fins al 30 de maig.

A la inauguració hi han assistit els regidors de l'Ajuntament d'Alcoi, Raül Llopis, Jorge Segura, Jordi Silvestre i Alberto Belda. Per part del Campus d'Alcoi, hi han assistit el director, Pau Bernabeu, i el secretari i director de la Setmana de la Ciència, Vicente Díez.

L'exposició de FOTCIÈNCIA18 està composta per una selecció de 49 fotografies acompanyades dels seus textos respectius. El foment de la cultura i l'educació científica resulten fonamentals a la societat actual, no només per al foment de les vocacions a l'àrea de les ciències, sinó també com a competència fonamental per a tota la societat.

FOTCIÈNCIA és una iniciativa organitzada per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) i l'Agència Estatal Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC), amb la col·laboració de la Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, l'objectiu de la qual és apropar la ciència a la ciutadania mitjançant una visió artística i estètica suggerida a través de fotografies científiques que són exposades juntament amb una descripció o comentari escrit del fet científic que il·lustren. També és objectiu d'aquesta iniciativa promoure entre la comunitat científica la importància de divulgar el seu treball al conjunt de la societat.

L'exposició de fotografies científiques itinerant produïda en el marc d'aquesta iniciativa es presenta cada any als principals museus, centres de la ciència, universitats i centres culturals del país, amb gran èxit de públic i repercussió als mitjans de comunicació. Les imatges de FOTCIÈNCIA de cada edició s'inclouen també en un catàleg ia la pàgina web del projecte, com a recurs públic per a la divulgació de la ciència.

Inici:
2 de maig de 2022
Finalització:
30 de maig de 2022

Centro Comercial Alzamora
Carrer els Alçamora, 44
Alcoi, Alacant 03802 Espanya
Visualitza el lloc web de Lloc