L'humor i les diferents branques de la ciència també s'han unit a la XVIII Setmana de la Ciència del Campus d'Alcoi de la UPV.

Alicia Pelegrina Institut d'Astrofísica d'Andalusia - IAA-CSIC

Laura Toribio San Cipriano Centre d'Investigacions Energètiques, Mediambientals i Tecnològiques-CIEMAT

Mariola Penades Investigadora biomèdica i docent a la Universitat CEU Cardenal Herrera

Víctor Manero Institut de Matemàtica i Aplicacions (IUAMA) Universitat de Saragossa

La Setmana de la Ciència compta amb la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia – Ministeri de Ciència i Innovació. També hi col·laboren la Càtedra 'Alcoi Ciutat del Coneixement', signada amb l'Ajuntament d'Alcoi; l'IVAM CADA Alcoi, l'Obra Social Caixa Ontinyent, Multiscan Technologies i Data Transfer.