MONÒLEGS CIENTÍFICS: “Astrocopla: la ciència com mai no te l'han cantada”

17 de novembre de 2023 - 19:30 h a 21:00 h

T'imagines una cobla que t'explique fenòmens d'astronomia? Què us sembla escoltar l’Astrocopla d'Einstein o la cobla de les estreles? L’Astrocopla és un fenomen que sorgeix de les ganes d'unir la divulgació de l'astronomia amb el món de la cobla. En aqueix arriscat camí, poc ortodox, Manuel González, doctor en astrofísica, es creua amb Natalia Ruiz, divulgadora científica, i tots dos inicien una divertida batalla coblera en què sempre guanya la ciència.

INFORMACIÓ

🗓️ Data: Divendres 17 de novembre 2023
🕐 Horari: 19:30 a 21:00
📍 Lloc: IVAM CADA Alcoi
📝 Inscripcions: Formulari d'inscripcions

PONENTS

Natalia Ruiz Zelmanovitch Llicenciada en Traducció i Interpretació per la Universitat de Granada

Experta en planificació i gestió cultural i en Comunicació Social i Divulgació de la Ciència, i té dos anys de formació en Art Dramàtic. El 1997, va començar a treballar com a comunicadora tant en ràdio com en televisió. La seua trajectòria com a comunicadora i divulgadora de ciència va començar el 2001, i s'ha desenvolupat a l'Institut d'Astrofísica de Canàries (IAC), el Centre d'Astrobiologia, CSIC-INTA, l'Institut de Ciència de Materials de Madrid (CSIC) i l'Institut de Física Fonamental (CSIC).

Manuel González García Llicenciat en Física per la Universitat Complutense de Madrid (UCM) i doctor en astrofísica per la Universitat de París-Sud

Ha treballat a l'Observatori de París (París), a l'Institut de Radioastronomia Mil·limètrica a Granada, a l'Institut de Ciència dels Materials de Madrid i a l'Observatori Astronòmic Nacional d'Espanya, també a Madrid.2​3​ González va ser el responsable de comunicació del projecte europeu PRE-EST, i des de 2019 treballa a la Unitat de Comunicació de l'Institut d'Astrofísica d'Andalusia (IAA-CSIC).

Formulari d'inscripcions

17 de novembre de 2023
, ,

Saló IVAM CADA