TAST ARQUEOLÒGIC DELS SABORS DE L'ANTIGUITAT

24 de novembre de 2021 - 19:00 h a 21:00 h

Ignasi Grau es catedrático de arqueología de la UA.  nos presentará las importantes evidencias de la Cultura Ibérica en nuestro entorno y nuestra comida, y de cuya presencia no solemos ser conscientes.

Kiko Moya chef con dos estrellas michelín. Hará real y nos hará sentir las «delicias de la antigüedad» y nos transportará al pasado a través de sabores milenarios.

La idea va sorgir fa anys i finalment avui la podem materialitzar Què podria sorgir de la trobada d'un arqueòleg i d'un cuiner, tots dos de reconegut prestigi?

Ens aproparem al Mediterrani Antic amb la intenció de buscar les arrels de la nostra gastronomia i que, en certa manera, defineixen els nostres costums a partir de l'herència dels nostres avantpassats.

L'antiguitat a les nostres terres és el temps dels Ibers, un conjunt de pobles que van viure a la façana mediterrània de la Península Ibèrica entre els anys 600 i el 100 a. Eren poblacions autòctones que es van relacionar amb fenicis, grecs i romans, per donar forma a una cultura original i una identitat pròpia. Com altres pobles mediterranis, la seva alimentació es va basar en els cereals, el vi i l'oli, però també altres productes i amb formes originals d'elaboració que coneixerem i degustarem.

Hora: 19:00-21:00h
Lloc:
Restaurante L’Escaleta (Cocentaina)

Podeu seguir l'esdeveniment virtualment a través d'aquest enllaç

Per acudir presencialment a aquest esdeveniment introdueix les teves dades i inscriu-te

Al emplenar el formulari acceptes la política de privacitat. http://www.upv.es/contenidos/DPD/