X Concurs IdeaT 2022-23

1 de febrer de 2023 a 31 de març de 2023

🗓️ Dates: Lliurament de treballs – febrer 2023 / Gala entrega de premis – març 2023
📩 Enviament previ de treballs
📍 Lloc: Campus d’Alcoi
🧠 Dirigit: Batxillerat – Cicles Formatius
📝 Inscripcions: Es publicarà en aquesta web el qüestionari d'inscripció

IdeaT és un concurs dirigit a estudiants del Batxillerat de Ciències Socials o Cicles Formatius de Grau Superior relacionats amb el Grau en Administració i Direcció d'Empreses.

L´objectiu d´aquest concurs és incentivar en els estudiants el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d´emprenedoria.

La candidatura al concurs consistirà en elaborar una iniciativa emprenedora en equips de 2 a 4 components que presentin una idea de negoci basada en qualsevol sector.

Es farà un projecte explicatiu de la idea de negoci que tindrà una extensió màxima de cinc pàgines.

Es presentarà un vídeo explicatiu de durada màxim de 3 minuts que destaqui els aspectes més rellevants de lequip i de la idea de negoci.

Si voleu rebre més informació, inscriviu-vos a la llista de difusió ací, indicant els vostres interessos.

Edicions anteriors:

Inici: