CONCURS IDEAT

18 de febrer de 2022 a 25 de març de 2022

NOVENA EDICIÓ – CONVOCATÒRIA 2021/2022

Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València i l'Excm. Ajuntament d'Alcoi, convoquen per al present curs acadèmic 2021‐2022 la novena edició del concurs “ideaT UPV Campus d'Alcoi ‐ Àgora Emprenedors” per als alumnes de centres educatius que estudiïn: Batxillerat, Cicles Formatius de Grau Mitjà o Cicles Formatius de Grau Superior relacionats amb el Grau dAdministració i Direcció dEmpreses.

Aquest concurs té per objecte incentivar entre els alumnes el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'emprenedoria. Tots els centres docents i per tant alumnes participants, comptaran a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi.

Es concediran diversos premis segons les candidatures presentades i els recursos disponibles pel Campus d'Alcoi de la UPV i l'Excm. Ajuntament d'Alcoi.

Requisits i terminis

La candidatura al concurs consistirà en elaborar una iniciativa emprenedora en equips de 2 a 4 components que presentin una idea de negoci basada en qualsevol sector.

• Hauran d'haver estat realitzades pels autors.
  • No es podrà presentar més duna candidatura per participant.
  • Cada centre haurà de seleccionar els 3 millors projectes que presenta al concurs.

El termini de presentació de candidatures per poder participar al concurs finalitzarà el dia 18 de febrer de 2022 a les 24h.

Funcionament concurs i documentació a aportar

Inici:
18 de febrer de 2022